10/6/12

Τα αποτελέσματα χωρίς σχόλια






Λοιπόν, συνολικά σε διάστημα μιας εβδομάδας (περίπου) απάντησαν 30 άνθρωποι στο ερωτηματολόγιο για τα βιβλία. Σας ευχαριστώ όλους θερμά για τη συμμετοχή. Τα αποτελέσματα, χωρίς σχόλια, εδώ. Τα σχόλια αύριο.....   


   

      1)     Περίπου πόσα βιβλία διαβάζετε το χρόνο;

Α. Κανένα    
0
0%
Β. 1-5
2
6,6%
Γ. 5-20
9
30%
Δ. 20-50
14
46,6%
Ε. 50 και άνω
5
16,6%

2)   Τί είδος βιβλίων διαβάζετε και σε ποιό ποσοστό;
                       
 Α. Μυθιστορήματα
77%
 Β. Δοκίμια
11%
 Γ. Ποίηση
6%
 Δ. Κόμικς       
1%
 Ε. Οδηγούς (ταξιδιωτικούς, κηπουρικής, αυτοβελτίωσης κτλ)
1%
 Στ. Για το σχολείο, τη δουλειά
4%
   
3)     Πάνω στο κομοδίνο σας βρίσκονται (άμα θέλετε μπορείτε να βάλετε και ποσοστό) :

Α. Τίποτα
10%
Β. Προφυλακτικά και κινητό
5%
Γ. Διάφορα βιβλία διαβασμένα ή μη
66%
Δ. Διάφορα περιοδικά
9%
Ε. Όλα τα παραπάνω και το αρκουδάκι μου

6,6%
Στ. Ωτασπίδες και φακός
3,3%

   4)     Πόσες φορές έχει παραπονεθεί κάποιος στο σπίτι για την κατάσταση της βιβλιοθήκης σας;

Α. Ποτέ
11
36,6%
Β. Μια φορά
7
23,3%
Γ. Κάποιες φορές την εβδομάδα
7
23,3%
Δ. Κάθε μέρα
4
13,3%
Ε. Μια φορά το μήνα     
1
3,3%
  
 5)     Βιβλία στο σπίτι μου υπάρχουν:

Α. Στα ράφια πάνω από το γραφείο μου
13
31%
Β. Στο κομοδίνο και στην κρεβατοκάμαρα μου
7
16,6%
Γ. Στο μπάνιο
1
2,4%
Δ. Στην κουζίνα(κυρίως μαγειρικής)
3
7,2%
Ε. Πουθενά
0
0%
Στ. Παντού
14
33,3%
Ζ. Στη Βιβλιοθήκη μου
4
9,5%

      6)     Όταν μπαίνω σε ένα βιβλιοπωλείο

Α. Αγοράζω χαρτικά
0
0%
Β. Αγοράζω το βιβλίο της βιτρίνας
0
0%
Γ. Ξέρω τι θέλω από πριν και έχω λίστα
7
23,3%
Δ. Ξέρω τι θέλω, αλλά καταλήγω να πάρω κι άλλα τόσα
17
56,6%
Ε. Δεν ξέρω τι θέλω, αλλά δεν βγαίνω με λιγότερα από 5
7
23,3%
Στ. Οι υπάλληλοι με ξέρουν με το μικρό μου όνομα, τα βιβλία με περιμένουν έτοιμα στη στοίβα τους, πληρώνω με δόσεις, και μου κάνουν ειδική έκπτωση.
2
6,6%
Ζ. Έχω δικό μου βιβλιοπωλείο
1
3,3%

7) Πόσα αδιάβαστα βιβλία έχετε στη βιβλιοθήκη του σπιτιού σας;

Α. Κανένα
2
6,6%
Β. Όλα, δεν είναι δικά μου
0
0%
Γ. 1-2, τα επόμενα στη λίστα για διάβασμα
5
16,6%
Δ. 5-10, τα επόμενα στη λίστα για διάβασμα
10
33,3%
Ε. Πάνω από 10 εννοείται, κι αν καμιά νύχτα έχω αϋπνία και δεν μου αρέσει αυτό που διαβάζω;
13
43,3%

8) Πώς αποφασίζετε να αγοράσετε ένα βιβλίο και σε ποιό ποσοστό:

Α. Επιτόπου στο βιβλιοπωλείο, αν μου αρέσει το οπισθόφυλλο και το εξώφυλλο
16%
Β. Διαβάζω κριτικές σε εφημερίδες και περιοδικά
23%
Γ. Διαβάζω κριτικές σε blog
24%
Δ. Αν μου άρεσαν τα προηγούμενα του συγγραφέα
24%
Ε. Το συζητάω με τους φίλους μου
8%
Στ. Μου τα προτείνει ένας συγκεκριμένος φίλος μου που ξέρει, εγώ δεν πολυασχολούμαι
2%
Ζ. Υπάρχουν στο σπίτι
2%

9) Τι είναι αυτό που κάνει ένα βιβλίο άξιο ανάγνωσης και σε ποιό ποσοστό:

Α. Η πλοκή
17%
Β. Οι χαρακτήρες
16%
Γ. Η γλώσσα και το ύφος
27%
Δ. Οι ιδέες και τα μηνύματα
22%
Ε. Το αν και κατά πόσον μπορεί να αλλάξει τον κόσμο μου
22%

10) Ένα βιβλίο είναι πέντε εβδομάδες στις λίστες των ευπώλητων:

Α. Δεν το αγοράζω
6
20%
Β. Το αγοράζω αμέσως, τόσοι άνθρωποι κάτι θα ξέρουν
0
0%
Γ. Θα το αγοράσω μονάχα αν μου κινήσει το ενδιαφέρον
23
77%
Δ. Θα το αγοράσω για να μπορώ να το θάψω μετά λόγου γνώσεως.
1
3%

  

3 σχόλια:

  1. Καλημέρα,πολύ ενδιαφέροντα όλα τα παραπάνω.
    Για τα ευπώλητα και την απορία σου να πω κάτι, νομίζω ότι οι βιβλιόφιλοι,αυτοί τουλάχιστον που ανταποκρίθηκαν γενικότερα στην δημοσκόπησή σου, όταν πρόκριναν αυτό το "Γ. Θα το αγοράσω μονάχα αν μου κινήσει το ενδιαφέρον" με 77%, δεν αναφέρονταν σε ροζ και πρασινομπροκολί ευπώλητα αλλά πχ σε μυθιστορήματα σαν τα "Ιμαρέτ", Άνεμώλια", "Σακιά" κτλ που κάνουν πωλήσεις, παίρνουν τα βραβειάκια τους,συζητιούνται κτλ μπορεί να μην αρέσουν στους πάααρα πολύ αυστηρούς αλλά σαφώς και δεν είναι σκουπίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να είναι έτσι, ας πούμε το Ιμαρέτ το έχω διαβάσει κι εγώ... Ή αλλιώς από καθαρή ευγένεια, για να μη φανούμε προκατειλημμένοι και ελιτιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή