28/9/13

Περνώντας από τις εκδόσεις Πόλις








Χθες το πρωί είχα κάποιες δουλειές στο κέντρο, κοντά στο Μοναστηράκι. Ε, και αφού περνούσα...

"Το βιβλίο του Ντάνιελ", E.L.Doctorow
"Πατρική κληρονομιά", Ph.Roth
"Κάτι θα γίνει θα δεις", X. Οικονόμου
"Η θεραπεία του νερού", P. Everret
"Η πόρτα στη σκάλα", L. Moore
"Arab jazz", K. Miske
"Η αδελφή μου", Στ. Ζουμπουλάκης

Υ. Γ. 42 Η ανάρτηση περιλαμβάνει και quiz. Καλείστε να μαντέψετε με ποιόν φίλο ήμουν μαζί και με επηρέασε στις επιλογές. Α, και ποιό βιβλίο ξεκίνησα χθες βράδυ.





33 σχόλια:

  1. Δεν έχω διαβάσει το βιβλίο του Ντάνιελ. Για τα υπόλοιπα έχω να πω πως έκανες εξαιρετικές επιλογές. Κορυφαίος Εβερετ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι.... Γιάννη είσαι πολυβόλο, διαβάζεις πιο γρήγορα από όλους μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 7 βιβλία?! Καλή ψαριά έπιασες. Καλοδιάβαστα!
    (στο κουίζ τώρα : λέω οτι ξεκίνησες με τον Ζουμπουλάκη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπα.... δεν ξεκίνησα με τον Ζουμπουλάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το βιβλίο του Ντάνιελ είναι το αριστούργημα. Ωραίες επιλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τις εγκρίνετε. Εκτιμώ πολύ το αναγνωστικό σας κριτήριο.

      Διαγραφή
  6. Εγώ θα ξεκινούσα με την "Πατρική κληρονομιά", αν και δεν πολυσυμπαθώ τον Ροθ! Είχα διαβάσει την ανάρτηση του Λιμπρόφιλου και μου κίνησε το ενδιαφέρον. Αν συνάντησες τον Λιμπρόφιλο, που υποψιάζομαι πως είναι το πιθανότερο σενάριο, μάλλον θα ξεκίνησες από αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, έλυσες το μισό κομμάτι του quiz.... :P

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν, κρατάω τον Λιμπρόφιλο ως έχει και αλλάζω το βιβλίο. Νομίζω ότι σου πρότεινε το Άραμπ Τζαζ καθώς όπως και σε μένα, έτσι και σε εσένα, χρειάζεται να μας ασκηθεί μια έξωθεν πίεση για να αγοράσουμε αστυνομική λογοτεχνία!

      Υ.Γ. Πλησίασα στη λύση ή είμαι πέρα βρέχει;

      Διαγραφή
    3. Έχεις δίκιο το Arab jazz δεν ήταν καθόλου στα πλάνα μου. Μου ασκήθηκαν λιμπροφιλικές πιέσεις...

      Διαγραφή
    4. Πονηρή...!

      Τοποθέτησες τεχνηέντως τον σελιδοδείκτη, το βαθυκόκκινο του οποίου παραπλανούσε σχετικά με την ιδιότητά του, με σκοπό να δοκιμάσεις τις παρατηρητικές μας δυνάμεις (οι οποίες αποδείχθηκαν ισχνές, συμπεριλαμβανομένης και της δικής μου και μάλιστα δις!).
      Αν και με μια προσεκτική πλέον ματιά, το βιβλίο της Μουρ εμφανίζει τα πρώτα σημάδια αναγνωστικής προσπέλασης!

      Υ.Γ. 42 Τουλάχιστον πέτυχα τον Λιμπρόφιλο, το οποίο ήταν και το πιο εύκολο μέρος του κουίζ!

      Διαγραφή
    5. Είχα ορεξούλες το πρωί, το ομολογώ...

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος28/9/13, 1:32 μ.μ.

    Τον Ζουμπουλάκη πολύ τον εκτιμώ, αν και άθεος (εγώ).

    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ...
      Άκουσα τα καλύτερα για το βιβλίο του Ζουμπουλάκη.

      Διαγραφή
  8. Αχ, τί ωραία αίσθηση ν' αγοράζεις καινούργια βιβλία !
    quiz: Μήπως ξεκίνησες με τη "Θεραπεία του νερού"; Εγώ αυτό θα επέλεγα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το σκέφτηκα αλλά δεν άρχισα με αυτό. Ξεκίνησα από το αμφιλεγόμενο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aπ΄την Κοκό κτλ ποιά να διαλέξω,ωραίο κουιζάκι.Ότι πήγες με Librofilo είμαι κι εγώ σίγουρη,για το βιβλίο δεν ορκίζομαι αλλά μάλλον με το "Κάτι θα Γίνει θα Δεις" του Οικονόμου άρχισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει με τον Librofilo πήγα. Δεν ξεκίνησα με τον Οικονόμου... Έχει και σελιδοδείχτη το βιβλίο με το οποίο ξεκίνησα μέσα.... :P

      Διαγραφή
  11. 3,5, 7 τα ΄χω διαβάσει :) Νομίζω κι εγώ του Οικονόμου. Πολύ δυνατό βιβλίο!!

    Του Ζουμπουλάκη από όταν το διάβασα- κι εγώ άθεη-συχνά το σκέφτομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον του Ζουμπουλάκη θα το αρχίσω αμέσως μετά... Από την ώρα που έκανα την ανάρτηση όλο για αυτό ακούω. Και είναι και μικρό.

      Διαγραφή
    2. Τώρα πρόσεξα το σελιδοδείκτη. Νόμιζα πως ήταν μέρος του φόντου. Από της Μουρ θα περιμένω εντυπώσεις. Καλό βιβλίο, αλλά δε με κέρδισε.

      Διαγραφή
    3. Γιατί κάνετε συσχετισμό της αθείας σας (όπως και σε ένα πιο πάνω σχόλιο) με τον Ζουμπουλάκη; Υπάρχει κάτι μέσα στο (από ό,τι έχω διαβάσει πολύ εξομολογητικό) βιβλίο του που θα έκανε έναν άθεο να βαρεθεί την ανάγνωσή του; Καθώς είμαι και εγώ άθεος αλλά σκοπεύω να αγοράσω και το βιβλίο του, πείτε μου τι να κάνω, να αλλάξω βιβλίο ή να αλλάξω θρησκεία;;

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος28/9/13, 5:19 μ.μ.

    Περιμένω με ενδιαφέρον σχόλια για το ΄΄Η πόρτα στη σκάλα". Βρίσκεται στα λίστα με τα προσεχώς και θέλω ένα σπρώξιμο...
    ε.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα υπέθετα με τον Οικονόμου, είναι τόσο αληθινός και μάλιστα μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα! Αξίζει να το διαβάσει καθένας μας και μάλιστα όσοι δεν κατεβαίνουμε και συχνά ή καθόλου προς τα νότια...
    Όσο για τον Σταύρο Ζουμπουλάκη και την χριστιανοσύνη ή την αθεϊα του καθενός μας, στο βιβλίο του "Η αδελφή μου" θα διακρίνει κανείς την ειλικρίνεια και στα ζητήματα αυτά.
    Καλή ανάγνωση πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου. Το βιβλίο του Οικονόμου είναι από αυτά που ήθελα πολύ να πάρω.

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος29/9/13, 2:15 μ.μ.

    Αλήθεια σας λέω,έχω βαρεθεί να διαβάζω τον υπερτονισμό της αθείας.Έλεος.Άλλο λογοτεχνία άλλο θρησκεία.Τι τα μπερδεύετε,δεν καταλαβαίνω.Γιώργος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/9/13, 10:15 μ.μ.

      Τα βιβλία του Ζουμπουλάκη (και το συγκεκριμένο, που είναι το πιο προσωπικό του) δεν είναι λογοτεχνικά και σαφώς σχετίζονται με τη χριστιανική του πίστη. Για καλό το λέμε ότι τον εκτιμάμε παρότι δεν είμαστε της θρησκείας.

      Δημήτρης

      Διαγραφή
  15. Εγώ πάντως, αν και τυχαίνει από αυτό το βήμα να δηλώνω συχνά πυκνά και την αθεία μου, ποτέ δεν τα μπερδεύω. Τί σχέση έχει το ένα με το άλλο, αλίμονο αν διαβάζαμε βιβλία βάσει των θρησκευτικών πεποιθήσεων του συγγραφέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/9/13, 11:17 π.μ.

      Σωστά, Κατερίνα. Απλώς, επειδή τα βιβλία του Ζουμπουλάκη συνδέονται στενά με τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις, επισημαίνουμε ότι είναι ενδιαφέροντα και για εμάς που δεν τις ασπαζόμαστε.

      Δημήτρης

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος30/9/13, 11:20 π.μ.

    εξαιρετικο το βιβλιο του ζουμπουλακη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το βιβλίο του Ντάνιελ δεν το εχω διαβάσει αλλά ο Ντ. είναι από τους πολύ αγαπημένους μου...
    Τον Οικονόμου -παρόλο που το βρήκα σπουδαίο- δε θα το διάβαζα έγκυος...
    Για το Ζουμπουλάκη συμφωνώ.

    περιμένουμε feedback για τα υπόλοιπα -
    καλά διαβάσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή